Nepremičnine
Oglasno sporočilo

Kakovostna ekipa in projekti

Razmere za delo inženirjev v Sloveniji so zelo slabe. Kakovost slovenskih inženirjev in njihovo znanje se bosta ob razpadu panoge izgubila, s tem pa tudi možnost konkuriranja v tujini.
Avtor
03.06.2012 22:30
Čas branja: 1 min

Viljem Celcer iz podjetja PNZ svetovanje projektiranje meni, da so poglavitni razlogi za propadanje panoge omejitev investicij za izdelavo projektne dokumentacije in nerazumni razpisni pogoji. Tako razpisni pogoji dosledno narekujejo izbiro izvajalca z najnižjo ceno. A kot poudarja sogovornik, bi moral naročnik prioritetno upoštevati kakovost in hitrost izvedbe projektne dokumentacije.

Težave zaradi avtocestnih poslov

V podjetju, ki se primarno ukvarja z dejavnostmi projektiranja na področju prometne infrastrukture, konstrukcij, hidrotehnike, prometa, prometne ekologije in programske opreme, imajo na račun preteklih del pri projektiranju avtocestnih odsekov precej težav. »Propadla gradbena podjetja SCT, Vegrad in CPM nam za projektiranje avtocestnih odsekov dolgujejo precejšnje vsote denarja. Dars poplačilo zavrača, češ da nas ta podjetja niso imenovala za podizvajalce. A poudaril bi, da je zakonodaja v zvezi z javnimi naročili že v preteklosti zahtevala imenovanje podizvajalcev, česar pa Dars ni dosledno izvajal,« razlaga Celcer.

V zadnjih letih mnogi veliki projekti

Podjetje PNZ svetovanje projektiranje ima 48 zaposlenih, med njimi so en doktor in dva magistra gradbeništva, 20 univerzitetnih diplomiranih inženirjev gradbeništva, arhitekture in prometa, trije diplomirani inženirji gradbeništva, pet inženirjev gradbeništva, pet gradbenih tehnikov, dva zaposlena z univerzitetno izobrazbo drugih smeri ter še 11 drugih zaposlenih.

Ekipa podjetja je dobila tudi evropsko nagrado za urbani javni prostor 2012 za sodelovanje pri urejanju nabrežja in mostov na Ljubljanici, poleg tega so v zadnjih letih načrtovali precej večjih projektov:

-krožišče Tomačevo

-AC Šentvid-Koseze - priključek na Celovško,

-tretja razvojna os Slovenj Gradec-Velenje-Šentrupert,

-tretja razvojna os Novo mesto-Maline-Gorjanci,

-Hrastnik-Zidani Most,

-preureditev čelne cestninske postaje Log,

-AC Krška vas-Obrežje,

-AC Blagovica-Šentjakob,

-AC Vrba-Peračica-Podtabor,

-študija širitve ljubljanskega avtocestnega obroča,

-študija izvedljivosti nove železniške povezave Murska Sobota-Bad Radkersburg,

-masterplan mesta Beograd.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.