Da, vaš upravnik ima glede tega prav, saj je tako zapisano v 7. členu Pravilnika o upravljanju večstanovanjskih stavb. Ta med drugim opredeljuje, kaj storiti v primerih, ko zahteva načrt vzdrževanja višja sredstva od trenutno razpoložljivih sredstev rezervnega sklada in predvidenih minimalnih vplačil v rezervni sklad. Takrat mora načrt vzdrževanja opredeliti tudi naslednje:
- potrebna višja vplačila v rezervni sklad,
- večje akontativno zbiranje sredstev,
- druge možne finančne vire.
Obvezni sestavni deli načrta vzdrževanja so tudi ovrednotenje potrebnih sredstev za izvedbo tega načrta ter določitev dinamike izvedbe (če gre za obdobje, daljše od leta dni) in možnih drugih virov za izvedbo. Sprejeti načrt vzdrževanja stavbe je namreč za upravnika neposredna podlaga za izvedbo načrtovanih del v večstanovanjskih stavbah. Nato namreč upravnik, tako je zapisano v omenjenem pravilniku, opravi dela, določena v sprejetem načrtu vzdrževanja stavbe. Če pri izvedbi načrta vzdrževanja nastane zamuda, se lastniki lahko odločijo, da neizpeljane naloge prenesejo v nov načrt vzdrževanja večstanovanjske stavbe.