Stanovanjski sklad oddal vsa najemna stanovanja na Brdu v Ljubljani Stanovanjski sklad oddal vsa najemna stanovanja na Brdu v Ljubljani Poleti bodo na sosednji lokaciji začeli gradnjo novih 500 stanovanj.
Nemške nepremičnine čedalje bolj zaželene pri hongkonškem kapitalu Nemške nepremičnine čedalje bolj zaželene pri hongkonškem kapitalu Medtem ko so cene stanovanjskih nepremičnin v Londonu upadle, v drugih delih Anglije pa zrasle, postaja med vlagatelji z vsega sveta čedalje bolj priljubljena Nemčija.
Poglejte, skozi kaj vse se bodo prebijali gradbinci pod Karavankami Poglejte, skozi kaj vse se bodo prebijali gradbinci pod Karavankami Dars je pred približno mescem dni objavil razpis za predvidoma 150 milijonov evrov vredno gradnjo druge cevi karavanškega predora. Drugače od gradnje prve cevi bodo izvajalci precej bolj natančno vedeli, skozi katere plasti se bodo prebijali, saj je v projektu tudi dokaj podrobna geološka karta.
Oglasno sporočilo

Izredni prevozi terjajo veliko izkušenj in znanja

17.02.2013  22:30
Ko je po cesti treba prepeljati tovor, ki s svojimi dimenzijami ali maso skupaj z vozilom presega zakonsko dovoljene omejitve običajnih cestnih prevozov, govorimo o izrednih prevozih.

Najpogostejše ovire pri prevozu tovora izrednih dimenzij so cestna in obcestna infrastruktura, zmogljivosti rečnih in morskih luk, pa tudi prevozne zmogljivosti, ki jih je treba vseskozi dopolnjevati in usklajevati glede na tovor in prevozno pot. Ovira je tudi pomanjkanje izkušenj in znanja, pa tudi zahtevna administracija pri pridobivanju dovoljenj.

comark-luka-koper-xx.1361127362.jpg.o.470px.jpg
Podjetje Comark s pomočjo partnerjev vsako leto opravi več sto prevozov izrednih dimenzij po javnih cestah v Sloveniji in tujini, pa tudi po železnici, rekah, morju in zraku.

Za vsak tak podvig je potrebno dovoljenje za izredni prevoz po javnih cestah, ki ga izda Direkcija Republike Slovenije za ceste (DRSC). Ta skupaj z dovoljenjem izvajalcu predpiše tudi splošne in za posamezni prevoz specifične pogoje, ki jih mora izvajalec izpolnjevati pri izvedbi prevoza. Osnovni pogoji so označba izrednega prevoza skladno s pravilnikom, določi se tudi število spremljevalnih vozil izrednega prevoza (po potrebi tudi policijsko spremstvo). Za težje in dimenzijsko večje tovore pa sta potrebna tudi potrdilo o pregledu presoje stabilnosti premostitvenih objektov in elaborat prometne ureditve.

Podjetje Comark s pomočjo partnerjev vsako leto opravi več sto prevozov izrednih dimenzij po javnih cestah v Sloveniji in tujini, pa tudi po železnici, rekah, morju in zraku. Da bi lahko uporabili vse vrste transporta, morajo imeti na voljo tako standardna prevozna sredstva kakor dostikrat specifična prevozna sredstva in opremo.

butala-klemen-xx.1361127362.jpg.o.470px.jpg
»Naši naročniki, dobavitelji in partnerji prihajajo z vsega sveta. Smo tudi člani prepoznavnega mednarodnega združenja za projektno logistiko,« pravi Klemen Butala, direktor podjetja Comark.

»Novembra lani smo organizirali izredni prevoz dveh 220-tonskih kosov za potrebe slovenske industrije. Tovor je potoval po kopnem do rečne luke v Nemčiji, po reki do Antwerpna, po morju do Luke Koper in po kopnem do Jesenic,« nam je pojasnil Klemen Butala, direktor podjetja Comark. Celotna kompozicija je bila sestavljena iz dveh vlečnih vozil in modularne prikolice z 22 osmi. Skupna dolžina je bila 56 metrov, skupna masa pa 356 ton. »Tu se lahko pohvalimo z odličnim sodelovanjem z ladjarjem, agentom, špediterji, Luko Koper, tujim podjetjem, ki je pripeljalo dovolj močna dvigala za razklad tovora, prevoznikom in njegovimi transportnimi zmogljivostmi, zahvalimo pa se lahko tudi vsem inštitucijam in posameznikom, ki so sodelovali pri organizaciji in izvedbi tako zahtevnega prevoza,« pravi sogovornik. Dodaja, da so za slovenskega naročnika opravili prevoz 120-tonskega zasuna iz Ljubljane do hidroelektrarne na reki Cetinji. Veliko transportov opravijo tudi po Evropi, Rusiji, ZDA, Kanadi in drugod. »Naši naročniki, dobavitelji in partnerji prihajajo z vsega sveta. Smo tudi člani prepoznavnega mednarodnega združenja za projektno logistiko,« pravi Butala.

Primeri

Najpogostejše dovoljene skupne dimenzije

  • Največja dovoljena dolžina za tovorno motorno in priklopno vozilo je 18,75 metra, za vlečno vozilo in polpriklopnik pa 16,50 metra.
  • Največja dovoljena širina za tovorna vozila z izotermno nadgradnjo je 2,60 metra, za vsa druga vozila pa 2,55 metra.
  • Največja dovoljena višina za vsa tovorna vozila je 4,20 metra. Slovenija je pri tem izjema, saj je drugod po Evropi omejitev štiri metre.
  • Največja dovoljena skupna masa kompozicije je 40 ton.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
GRADBENIŠTVO
Novice
Novice Prihaja za skoraj milijardo evrov gradbenih projektov - kaj vse se bo gradilo?

Na Direkciji RS za infrastrukturo je pripravljenih 587 milijonov evrov za železnice in ceste, kar je 200 milijonov več kot leta 2016;...

GRADBENIŠTVO
Vsi diplomanti ljubljanske fakultete za gradbeništvo in geodezijo lahko takoj dobijo službo 40

»Danes lahko naši diplomanti izbirajo med ponujenimi delovnimi mesti in se zaposlijo takoj, ko opravijo diplomo,« pravi dr. Janko Logar,...

GRADBENIŠTVO
Članki
Članki Poglejte, skozi kaj vse se bodo prebijali gradbinci pod Karavankami 2

Dars je pred približno mescem dni objavil razpis za predvidoma 150 milijonov evrov vredno gradnjo druge cevi karavanškega predora....

GRADBENIŠTVO
Novice
Novice Gradnja je dražja in še dražja bo

Gradbinci po zadnjih podatkih vsak šesti evro zaslužijo na tujih trgih, medtem ko so v predkriznem obdobju zgolj vsakega osemnajstega.

GRADBENIŠTVO
Nepremičninski inf
Nepremičninski informator Stanovanjski sklad oddal vsa najemna stanovanja na Brdu v Ljubljani 7

Poleti bodo na sosednji lokaciji začeli gradnjo novih 500 stanovanj.

GRADBENIŠTVO
Nepremičninski inf
Nepremičninski informator Največji posli na trgu poslovnih nepremičnin v lanskih prvih devetih mesecih 1

Povprečna mesečna najemnina kvadratnega metra poslovnih prostorov je v Ljubljani deset, v Mariboru pa šest evrov.