Kdo bo zaslužil z drugim tirom? Kdo bo zaslužil z drugim tirom? Šampanjce odpirajo v gradbenih podjetjih
Elea IC med finalisti tekmovanja AEC Excelence Awards Elea IC med finalisti tekmovanja AEC Excelence Awards Projektiranje druge cevi Karavanškega predora je med osmimi finalisti tekmovanja AEC Excelence Awards za infrastrukturne projekte. Zmagovalca bodo sredi novembra razglasili v Las Vegasu.
Trajnost se ne skriva le v projektih in predpisih, tudi vi posadite 200 dreves Trajnost se ne skriva le v projektih in predpisih, tudi vi posadite 200 dreves Globalno segrevanje dojemamo povsem napačno; veliko ljudi misli, da to pomeni prijetnejše višje temperature, v resnici pa se bodo pojavili povsem novi vremenski vzorci
Poslovni prostor v soseski Belle vie Tivoli bo dobra naložba Poslovni prostor v soseski Belle vie Tivoli bo dobra naložba Večstanovanjski projekt Belle vie Tivoli s 195 sodobnimi stanovanji, ki ga na lokaciji nekdanjega Slovenijavina v Spodnji Šiški gradita investitorja Kolektor Kolding in Gorenje Projekt, napoveduje vnovično oživitev nepremičninskega trga v Ljubljani. Zaradi zmernih cen in visoke kakovosti so še pred končanjem gradnje prodali tako rekoč vsa stanovanja.
Oglasno sporočilo

Izredni prevozi terjajo veliko izkušenj in znanja

17.02.2013  22:30
Ko je po cesti treba prepeljati tovor, ki s svojimi dimenzijami ali maso skupaj z vozilom presega zakonsko dovoljene omejitve običajnih cestnih prevozov, govorimo o izrednih prevozih.

Najpogostejše ovire pri prevozu tovora izrednih dimenzij so cestna in obcestna infrastruktura, zmogljivosti rečnih in morskih luk, pa tudi prevozne zmogljivosti, ki jih je treba vseskozi dopolnjevati in usklajevati glede na tovor in prevozno pot. Ovira je tudi pomanjkanje izkušenj in znanja, pa tudi zahtevna administracija pri pridobivanju dovoljenj.

comark-luka-koper-xx.1361127362.jpg.o.470px.jpg
Podjetje Comark s pomočjo partnerjev vsako leto opravi več sto prevozov izrednih dimenzij po javnih cestah v Sloveniji in tujini, pa tudi po železnici, rekah, morju in zraku.

Za vsak tak podvig je potrebno dovoljenje za izredni prevoz po javnih cestah, ki ga izda Direkcija Republike Slovenije za ceste (DRSC). Ta skupaj z dovoljenjem izvajalcu predpiše tudi splošne in za posamezni prevoz specifične pogoje, ki jih mora izvajalec izpolnjevati pri izvedbi prevoza. Osnovni pogoji so označba izrednega prevoza skladno s pravilnikom, določi se tudi število spremljevalnih vozil izrednega prevoza (po potrebi tudi policijsko spremstvo). Za težje in dimenzijsko večje tovore pa sta potrebna tudi potrdilo o pregledu presoje stabilnosti premostitvenih objektov in elaborat prometne ureditve.

Podjetje Comark s pomočjo partnerjev vsako leto opravi več sto prevozov izrednih dimenzij po javnih cestah v Sloveniji in tujini, pa tudi po železnici, rekah, morju in zraku. Da bi lahko uporabili vse vrste transporta, morajo imeti na voljo tako standardna prevozna sredstva kakor dostikrat specifična prevozna sredstva in opremo.

butala-klemen-xx.1361127362.jpg.o.470px.jpg
»Naši naročniki, dobavitelji in partnerji prihajajo z vsega sveta. Smo tudi člani prepoznavnega mednarodnega združenja za projektno logistiko,« pravi Klemen Butala, direktor podjetja Comark.

»Novembra lani smo organizirali izredni prevoz dveh 220-tonskih kosov za potrebe slovenske industrije. Tovor je potoval po kopnem do rečne luke v Nemčiji, po reki do Antwerpna, po morju do Luke Koper in po kopnem do Jesenic,« nam je pojasnil Klemen Butala, direktor podjetja Comark. Celotna kompozicija je bila sestavljena iz dveh vlečnih vozil in modularne prikolice z 22 osmi. Skupna dolžina je bila 56 metrov, skupna masa pa 356 ton. »Tu se lahko pohvalimo z odličnim sodelovanjem z ladjarjem, agentom, špediterji, Luko Koper, tujim podjetjem, ki je pripeljalo dovolj močna dvigala za razklad tovora, prevoznikom in njegovimi transportnimi zmogljivostmi, zahvalimo pa se lahko tudi vsem inštitucijam in posameznikom, ki so sodelovali pri organizaciji in izvedbi tako zahtevnega prevoza,« pravi sogovornik. Dodaja, da so za slovenskega naročnika opravili prevoz 120-tonskega zasuna iz Ljubljane do hidroelektrarne na reki Cetinji. Veliko transportov opravijo tudi po Evropi, Rusiji, ZDA, Kanadi in drugod. »Naši naročniki, dobavitelji in partnerji prihajajo z vsega sveta. Smo tudi člani prepoznavnega mednarodnega združenja za projektno logistiko,« pravi Butala.

Primeri

Najpogostejše dovoljene skupne dimenzije

  • Največja dovoljena dolžina za tovorno motorno in priklopno vozilo je 18,75 metra, za vlečno vozilo in polpriklopnik pa 16,50 metra.
  • Največja dovoljena širina za tovorna vozila z izotermno nadgradnjo je 2,60 metra, za vsa druga vozila pa 2,55 metra.
  • Največja dovoljena višina za vsa tovorna vozila je 4,20 metra. Slovenija je pri tem izjema, saj je drugod po Evropi omejitev štiri metre.
  • Največja dovoljena skupna masa kompozicije je 40 ton.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
GRADBENIŠTVO
Novice
GRADBENIŠTVO
Članki
Članki Kakšne stanovanjske podvige kujeta Igor Lah in Izet Rastoder

Igor Lah in Izet Rastoder bi gradila stanovanja v Ljubljani; kakšni so njuni načrti?

GRADBENIŠTVO
Kdo bo zaslužil z drugim tirom? 7

Šampanjce odpirajo v gradbenih podjetjih

GRADBENIŠTVO
Nepremičninski inf
Nepremičninski informator (intervju) Andrej Kuplenk: Donosi v Sloveniji so danes največji v vsej Evropi 1

V ljubljanskem Cankarjevem domu bo od 11. do 13. septembra potekala konferenca Investicijske priložnosti v Sloveniji, ki jo organizira...

GRADBENIŠTVO
Vse več investitorjev gradi. Ali trg to lahko požre?

Kaj se lahko podjetniki, ki bi gradili, naučijo iz statistike?

OGLAS
GRADBENIŠTVO
Nepremičninski inf
Nepremičninski informator Poslovni prostor v soseski Belle vie Tivoli bo dobra naložba

Večstanovanjski projekt Belle vie Tivoli s 195 sodobnimi stanovanji, ki ga na lokaciji nekdanjega Slovenijavina v Spodnji Šiški gradita...

GRADBENIŠTVO
Novice
Novice Gradbinci žerjave v glavnem najemajo, prihodnje leto pa se obeta tudi več nakupov

Slovenski trg gradbene mehanizacije je kljub statističnim zaznavam rasti vrednosti gradbenih del še vedno precej hladen. To velja tudi za...

GRADBENIŠTVO
Nepremičninski inf
Nepremičninski informator V stanovanjskem skladu RS neenotni glede najemnin za stanovanja na Brdu 1

V ozadju prodaje zadnjih stanovanj se republiški stanovanjski sklad pripravlja na začetek oddajanja 102 stanovanj v soseski Zeleni gaj na...