Nepremičnine
Oglasno sporočilo

Tajfun LIV suvereno v prihodnost

Prodajni rezultati so dobri, v razvoju izdelkov pa si lahko obetamo nekaj povsem novega
Avtor
17.02.2013 22:30
Čas branja: 2 min

Zgodba o uspehu LIV-ovih dvigal se nadaljuje. Po že znanem preobratu v lastniški sestavi postojnske LIV Hidravlike, ki se je zgodil julija lani, si je novo podjetje Tajfun Liv, d. o. o., po uspešnem prvem poslovnem letu zastavilo pogumne cilje za prihajajoče poslovno obdobje in uspehi so že tu.

Podjetje Tajfun Liv, d. o. o., razvija, proizvaja in pod lastno blagovno znamko trži specializirana hidravlična dvigala za manipulacijo hlodovine in delo s sekundarnimi surovinami z že 40-letno tradicijo v sektorju.

dvigalo-les-liv-2-1.1361127932.jpg.o.470px.jpg
Podjetje Tajfun Liv, d. o. o., razvija, proizvaja in pod lastno blagovno znamko trži specializirana hidravlična dvigala za manipulacijo hlodovine in delo s sekundarnimi surovinami.

Oprema za profesionalce

Prodajni program ponuja bogat izbor možnosti, ki zadovoljijo še tako petičnega poznavalca uporabnika tovrstne tehnološke opreme. Njihova dvigala so namreč namenjena montaži na šasijo tovornjaka, kot stacionarna vgradnja na deloviščih ali montaži na traktorje in traktorske prikolice. Gre za visokokakovostno profesionalno tehnologijo, namenjeno podjetjem, ki ta posel opravljajo vsakodnevno in zato potrebujejo zanesljivo, vzdržljivo in predvsem varno strojno opremo.

Obeta se skoraj revolucija

Smernice razvoja danes proizvajalce silijo v nenehen razvoj vedno lažje konstrukcije, ki uporabniku omogoča večjo nakladalno zmogljivost prevoznega sredstva. Posledično pa je, ob vedno daljših dosegih ročičnih mehanizmov, konstrukcija dvigala vedno bolj opremljena s tehničnimi rešitvami, ki še tako izkušenega razvojnega strokovnjaka silijo v skrajnosti fizikalnih zakonitosti. Poleg konstruktorske iznajdljivosti omenjenim razvojnim težnjam sledijo tudi železarne, ki se nenehno trudijo izdelati lažje in vzdržljivejše materiale. Veljavna zakonodaja proizvajalce usmerja v zagotavljanje vedno večje varnosti za operaterja in osebe v dovoljeni bližini dvigala.

Vendar ambicije podjetja segajo veliko dlje od le zgoraj naštetij splošnih smernic v sektorju. Razvoj usmerjajo v iskanje novih rešitev, ki bodo trgu ponudile nekaj povsem novega, skoraj revolucionarnega. O tem bomo kaj več napisali v prihodnosti.

Upad kupne moči v EU se pozna

Poleg ambicioznih razvojnih projektov so si v podjetju ambiciozno zastavili tudi prodajne cilje. Po uspešni, v povprečju 30-odstotni rasti prodaje v prejšnjih letih so minulo poslovno leto sklenili z nekoliko manjšo, le štiriodstotno stopnjo rasti prodaje in pri tem za dve odstotni točki presegli zastavljene načrte. Razlog za manjšo rast prodaje je predvsem v predvideni nekoliko slabši kupni moči na trgih EU.

Osvajajo nove trge

Lani so si začrtali nove smernice predvsem na francoskem in ruskem trgu, kjer so razširili prodajno mrežo. V Franciji jim je uspelo dosedanjo 30-odstotno pokritost trga razširiti na celoten teritorij, v Rusiji in Ukrajini pa so s pomočjo hčerinskega podjetja Tajfun RUS že začeli obdelovati trg in posamezni uspehi so že na dlani. Zelo pozitivno je naravnana tudi prodaja v Nemčiji, kjer so podpisali novo distribucijsko pogodbo z uvoznikom za dvigala, namenjena zbiranju sekundarnih surovin, ki jim za novo poslovno obdobje zagotavlja zavidljive poslovne rezultate.

Nova pozitivna energija v podjetju je preplavila prav vse člane tima, ki si s skupno energijo prizadevajo ne le za doseganje, temveč preseganje zastavljenih ciljev.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.