Poplave stanovanj v mestu ob Dravi letos in prihodnje leto ne bo Poplave stanovanj v mestu ob Dravi letos in prihodnje leto ne bo Načrtuje se gradnja več kot 1500 stanovanj – letos jeseni jih bo vseljivih 21, nekaj več kot 500 jih bodo zgradili prihodnje leto, povprečne cene cene brez parkirnih mest bodo okoli 1.600 evrov na kvadratni meter
Nepremičninarji: Če bi država še dodatno omejila cene posredovanj, zakaj ne še cen hrane in transporta? Nepremičninarji: Če bi država še dodatno omejila cene posredovanj, zakaj ne še cen hrane in transporta? Zakaj predlog novih pravil o nepremičninskem posredovanju, ki ga vlaga Levica, razburja posrednika in kaj sploh prinaša
Eurostat Sloveniji izračunal četrto največjo letno rast cen stanovanjskih nepremičnin Eurostat Sloveniji izračunal četrto največjo letno rast cen stanovanjskih nepremičnin Slovenska letna rast je bila v prvem letošnjem četrtletju 8,4-odstotna, kar je za 4,8 odstotne točke več od povprečja EU in evrskega območja
Oglasno sporočilo

Načelo tisočnoge omogoča stabilnost

Čas branja: 3 min
02.06.2013  22:30
Strabag je na slovenskem gradbenem trgu, ki je del evropskega gradbenega trga, že več kot desetletje kot slovensko gradbeno podjetje, z zaposlenimi slovenskimi gradbenimi strokovnjaki.

Našo poslovno politiko kakovosti ob sprejemljivi ceni so spoznali številni naročniki v Sloveniji, ki si želijo nadaljnjega sodelovanja. Z razvojem slovenskega gradbenega trga si želimo v Sloveniji tudi v prihodnje uspešno izvajati gradbene projekte in se razvijati v prepoznavno slovensko gradbeno podjetje, ki je znano in cenjeno tudi v širši, ne samo gradbeni javnosti.

Sujet-VWB-FM-A4-RGB.1370198010.jpg.o.240px.jpg

Zanesljivo podjetje

Koncern Strabag SE je v Sloveniji med drugim navzoč s podružnico delniške družbe Strabag AG, podružnica Ljubljana, podjetjem Strabag Gradbene storitve, d. o. o., ter podjetjem Grasto, d. o. o. Zadnji sta slovenski podjetji, ki poleg Strabaga AG, podružnice, pravočasno izpolnjujeta svoje obveznosti do dobaviteljev in podizvajalcev kakor tudi države Slovenije. Kadrovska sestava v podjetjih Strabag in Grasto se ne razlikuje od kadrovske sestave pri naših tekmecih, naši sodelavci svoje plače prejemajo pravočasno. V naštetem se razlikujemo od veliko slovenskih gradbenih podjetij, ki v preteklosti niso izpolnjevala oziroma ne izpolnjujejo svojih pogodbenih obveznosti.

Načelo tisočnoge

Strabag v okviru koncerna pokriva vsa področja gradbeništva, to pa pomeni tudi zelo veliko gradbenega znanja, ki ga lahko uporabimo pri pripravi ponudb in pridobitvi posla ter samostojni izvedbi. To je tudi prednost pred drugimi gradbenimi podjetji, ki nekaterih storitev ne ponujajo in so usmerjena v posamezne gradbene niše, kjer pa lahko hitro pride do upada naložb, kar vodi v njihov propad.

V Sloveniji smo tako izvajali projekte, povezane z avtocestnim omrežjem. Ko se je gradnja končala, smo se usmerili v visoko gradnjo, zdaj, ko so aktualni okoljski projekti, pa zaradi znanja v koncernu uspešno nastopamo tudi na tem področju. Podobno velja za projekte na železnicah, katerih glavni del šele prihaja. Poleg tega s podjetjem Grasto delujemo pri zimsko-letnem vzdrževanju cest.

Slovenija je za koncern Strabag zelo pomemben gradbeni trg, ki pa ima svoje posebnosti in je zaradi njih tudi dokaj zahteven. Na tem trgu je namreč še vedno veliko slovenskih in nekaj tujih gradbenih podjetij, ki imajo znanje in so opremljena tudi za najzahtevnejše gradbene projekte. Zaledje velikega koncerna pa je pomembno, saj imamo v težkih časih slovenskega gradbenega trga, ko predvsem primanjkuje vlaganj v infrastrukturo, zagotovljeno likvidnost in znanje za ponujanje in opravljanje vseh gradbenih storitev.

Slovenski gradbeni trg je zahteven

Največjo težavo pri poslovanju v Sloveniji vidimo v velikem zmanjšanju javnih naložb, zlasti infrastrukture. To veliko zmanjšanje je ob nepripravljenosti največjih gradbenih podjetij v Sloveniji na spremembe vodilo v njihov stečaj. Preostala podjetja pa se močno bojujemo za pridobitev posla in obstoj na slovenskem gradbenem trgu.

Večjo težavo vidimo in občutimo tudi v plačilni disciplini. Ta je pri naročnikih večinoma dobra, velike težave pa se pojavljajo pri gradbenih podjetjih, ki zaradi boja na trgu zaradi pomanjkanja naložb ponujajo prenizke cene gradbenih storitev. Pri izvedbi posla se zato znajdejo v težavah s previsokimi stroški, kar vodi v njihovo plačilno nedisciplino. Zato si na tem področju želimo strožje zakonodaje in njeno dosledno izvajanje.

Želimo si tudi večjo transparentnost pri postopkih javnih naročil, manj možnosti za različne interpretacije pri ocenjevanju ponudb in kratkoročne odločitve kakor tudi jasna merila za izvedbo večjih javnih naročil, ki jih zaradi znanja, opremljenosti in finančne zmožnosti ne more izvajati vsako podjetje, temveč podjetja, ki imajo ustrezne zmogljivosti.

Projekti v Sloveniji

V Sloveniji je podjetje Strabag izpeljalo več avtocestnih projektov, tako pri novogradnji (del odseka AC Cogetinci-Vučja vas, del odseka AC Spodnja Senarska-Cogetinci, del odseka AC Slivnica-Draženci, AC MMP Gruškovje-meja z RH, del odseka AC Hrastje-Lešnica, del odseka AC Vrba-Peračica, del AC-priključka Naklo) kakor tudi pri obnovi avtocest (del odseka AC Hrušica-Lipce, del severne ljubljanske obvoznice H3 Celovška-Koseze, del AC-odseka med Šentrupertom in Vranskim ter med Vranskim in Trojanami ...). Izvajali so tudi novogradnje in obnove na glavnih in regionalnih državnih cestah ter na cestah lokalnih skupnosti.

Prav tako so v Sloveniji postavili večino trgovin Hofer, ki jih je zdaj v Sloveniji že 70.

Na področju visokih in inženirskih gradenj je Strabag gradil objekte za stanovanjsko-poslovno dejavnost, industrijsko in obrtno proizvodnjo ter javne zgradbe. Med opaznejšimi objekti visoke in inženirske gradnje so: RCERO Ljubljana (v gradnji), stanovanjsko naselje Brdo Ljubljana (v gradnji), Baumax Šenčur, Spar Ljubljana, Snaga Ljubljana, Supernova Koper, Supernova Nova Gorica, Planet Tuš Koper, dom starejših občanov Slovenska Bistrica, dominikanski samostan Ptuj, gimnazija Vič Ljubljana ...

V Sloveniji si podjetje v prihodnosti obeta dela na področju železniškega omrežja, ki trenutno potrebuje največ sredstev za posodobitev, ter delo na tretji in četrti razvojni osi cestnega omrežja. Delo si obeta tudi pri letnem in zimskem vzdrževanju državnih cest in cest lokalnih skupnosti, v povezavi s cestami pa še dela pri obnovi avtocest, državnih cest in cest lokalnih skupnosti. Prav tako si obeta delo pri okoljskih projektih in gradnji energetskih objektov.

1.1-STRABAG-Schriftzug.1370198009.jpg.o.470px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
NEP&GRAD
Ljubljanski nepremičninski trg se je ohladil 1

Kaj se je v prvem polletju dogajalo na ljubljanskem trgu nepremičnin in kakšna so pričakovanja za drugo polovico leta - o tem smo...

NEP&GRAD
Gradnja in bivanje
Gradnja in bivanje Boste gradili? (brezplačna priloga Gradnja in bivanje)

V tokratni številki priloge Financ Gradnja in bivanje smo se v osrednji temi ukvarjali z vprašanjem, koliko časa mine od podpisa pogodbe...

NEP&GRAD
Nepremičninarji: Če bi država še dodatno omejila cene posredovanj, zakaj ne še cen hrane in transporta? 6

Zakaj predlog novih pravil o nepremičninskem posredovanju, ki ga vlaga Levica, razburja posrednika in kaj sploh prinaša

NEP&GRAD
Nepremičnine
Nepremičnine Levica z novelo zakona znižuje provizije pri najemnih poslih

Nepremičninske družbe odgovarjajo, da ne bodo več posredovale pri sklepanju najemnih razmerij, kar lahko še zviša delež na črno...

NEP&GRAD
Gradbeništvo
Gradbeništvo Zakaj bo mostove pri Zidanem Mostu nosila sovprežna konstrukcija

Cesta med Hrastnikom in Zidanim Mostom je vsekana v strmo pobočje med Savo in železnico, zato bosta njena prenova in gradnja potrebnih...

NEP&GRAD
Gradbeništvo
Gradbeništvo Gradbena dela v EU: kdo je najbolj zrasel in kje je Slovenija 1

Ogromne rasti gradbenih del v nekaterih državah vzhodne Evrope

NEP&GRAD
Nepremičnine
Nepremičnine Eurostat Sloveniji izračunal četrto največjo letno rast cen stanovanjskih nepremičnin 1

Slovenska letna rast je bila v prvem letošnjem četrtletju 8,4-odstotna, kar je za 4,8 odstotne točke več od povprečja EU in evrskega...

NEP&GRAD
Kako vročo juho bodo pojedli na Inženirski zbornici Slovenije?

Gradbeni inženirji bodo najprej poskušali doseči dogovor z drugimi matičnimi sekcijami v Inženirski zbornici Slovenije, če ne bodo...