Nepremičnine: Kaj vse se bo gradilo v Mariboru Nepremičnine: Kaj vse se bo gradilo v Mariboru Načrtuje se gradnja več kot 1500 stanovanj – letos jeseni jih bo vseljivih 21, nekaj več kot 500 jih bodo zgradili prihodnje leto, povprečne cene cene brez parkirnih mest bodo okoli 1.600 evrov na kvadratni meter
Nepremičninarji: Če bi država še dodatno omejila cene posredovanj, zakaj ne še cen hrane in transporta? Nepremičninarji: Če bi država še dodatno omejila cene posredovanj, zakaj ne še cen hrane in transporta? Zakaj predlog novih pravil o nepremičninskem posredovanju, ki ga vlaga Levica, razburja posrednika in kaj sploh prinaša
Eurostat Sloveniji izračunal četrto največjo letno rast cen stanovanjskih nepremičnin Eurostat Sloveniji izračunal četrto največjo letno rast cen stanovanjskih nepremičnin Slovenska letna rast je bila v prvem letošnjem četrtletju 8,4-odstotna, kar je za 4,8 odstotne točke več od povprečja EU in evrskega območja
Oglasno sporočilo

Pri varnostnih ograjah in blažilcih trka so testiranja odločilna

Čas branja: 1 min
02.06.2013  22:30
Z vidika varnosti v cestnem prometu je testiranje s porušitvenimi preskusi oziroma preskusnimi trki zelo pomembno.

Le preizkušen in certificiran sistem cestnih varnostnih ograj zagotavlja, da se pri trku vozila v sistem varnostne ograje ta poškoduje tako, da vozilu omogoča kontroliran potek vožnje in varno ustavitev.

Testiranje cestnih varnostnih ograj poteka v skladu s standardoma EN 1317-1 in EN 1317-2, ki podrobno določata tehnične značilnosti in pogoje testiranja cestnih varnostnih ograj.

Rezultati testiranj določajo tudi razvrstitev sistema cestne varnostne ograje v ustrezne stopnje zadrževanja.

146819574
Pogoji za pridobitev certifikata CE o skladnosti za varnostne ograje so uspešno opravljena testiranja s porušitvenimi preskusi in vzpostavljen sistem notranje kontrole proizvodnje.

Varnostne ograje in blažilci trkov

Liko, d. d., Liboje proizvaja sisteme cestnih varnostnih ograj za standardne stopnje zadrževanja N2 ter za višje stopnje zadrževanja (H1 in H2). Sistemi cestnih varnostnih ograj, ki ustrezajo standardni stopnji zadrževanja, naj bi ob naletu zadržali osebna vozila, sistemi višje stopnje zadrževanja pa naj bi poleg osebnih vozil zadržali tudi lažja in srednje težka tovorna vozila in avtobuse.

Podobno velja za blažilce trkov na izpostavljenih mestih, ki pomenijo možno nevarnost za udeležence v prometu. Takšna mesta so predvsem razcepi in izvozi z avtocest, cestninski in predorski portali ter druga morebitno nevarna mesta.

Koncept dušenja blažilcev trkov mora zagotavljati, da so poškodbe na vozilu čim manjše in da deli konstrukcije ne prodirajo v notranjost vozila.

Testiranja

Testiranje blažilcev trkov poteka skladno s standardom EN 1317-3, ki prav tako podrobno določa tehnične značilnosti in pogoje testiranja blažilcev trkov. Na podlagi rezultatov testiranj se sistem blažilcev trka razvršča v ustrezen hitrostni razred (50, 80, 100 in 110 kilometrov na uro).

Blažilci trkov, ki jih dobavlja in vgrajuje Liko, d. d., Liboje, so na testiranjih dosegli izjemne rezultate, saj deli konstrukcije vozila niso odpadali niti niso prodrli v kabino vozila, nepoškodovana pa so ostala tudi stekla na vozilu.

CE-cerifikat zagotavlja varnost

Vsi izdelki, ki jih ponuja Liko, d. d., Liboje imajo pridobljene CE-certifikate o skladnosti, ki jih izdaja pooblaščena institucija. Pogoji za pridobitev certifikata CE o skladnosti so uspešno opravljena testiranja s porušitvenimi preskusi in vzpostavljen sistem notranje kontrole proizvodnje. Skladno s certifikacijskim sistemom potekajo redna preverjanja skladnosti izdelkov, procesov in storitev, ki jih periodično izvaja certifikacijski organ.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
NEP&GRAD
Ljubljanski nepremičninski trg se je ohladil 1

Kaj se je v prvem polletju dogajalo na ljubljanskem trgu nepremičnin in kakšna so pričakovanja za drugo polovico leta - o tem smo...

NEP&GRAD
Gradnja in bivanje
Gradnja in bivanje Boste gradili? (brezplačna priloga Gradnja in bivanje)

V tokratni številki priloge Financ Gradnja in bivanje smo se v osrednji temi ukvarjali z vprašanjem, koliko časa mine od podpisa pogodbe...

NEP&GRAD
Nepremičninarji: Če bi država še dodatno omejila cene posredovanj, zakaj ne še cen hrane in transporta? 6

Zakaj predlog novih pravil o nepremičninskem posredovanju, ki ga vlaga Levica, razburja posrednika in kaj sploh prinaša

NEP&GRAD
Slovenija
Slovenija Nepremičnine: Kaj vse se bo gradilo v Mariboru 1

Načrtuje se gradnja več kot 1500 stanovanj – letos jeseni jih bo vseljivih 21, nekaj več kot 500 jih bodo zgradili prihodnje leto,...

NEP&GRAD
Gradbeništvo
Gradbeništvo Zakaj bo mostove pri Zidanem Mostu nosila sovprežna konstrukcija

Cesta med Hrastnikom in Zidanim Mostom je vsekana v strmo pobočje med Savo in železnico, zato bosta njena prenova in gradnja potrebnih...

NEP&GRAD
Nepremičnine
Nepremičnine Eurostat Sloveniji izračunal četrto največjo letno rast cen stanovanjskih nepremičnin 1

Slovenska letna rast je bila v prvem letošnjem četrtletju 8,4-odstotna, kar je za 4,8 odstotne točke več od povprečja EU in evrskega...

NEP&GRAD
Slovenija
Slovenija Evropska unija marca sprejela standard o dnevni svetlobi 1

S priporočili novega standarda lahko opredelimo in preverimo kakovost osvetlitve prostorov z naravno svetlobo