Nepremičnine: Kaj vse se bo gradilo v Mariboru Nepremičnine: Kaj vse se bo gradilo v Mariboru Načrtuje se gradnja več kot 1500 stanovanj – letos jeseni jih bo vseljivih 21, nekaj več kot 500 jih bodo zgradili prihodnje leto, povprečne cene cene brez parkirnih mest bodo okoli 1.600 evrov na kvadratni meter
Oglasno sporočilo

Slovensko znanje ob cesti

Čas branja: 2 min
02.06.2013  22:30
Cestne varnostne ograje izpolnjujejo zahteve standarda SIST EN 1317-1 do 5: N2W4-LIGHT in H1W4-LIGHT

Kveder, d. o. o., je družinsko podjetje, ki z lastnim znanjem in s pomočjo domačih strokovnjakov Fakultete za strojništvo Univerze v Mariboru razvija in sledi razvoju prometne varnosti v EU.

Z uveljavitvijo novih standardov SIST EN se varnost dviga na vse višje ravni.

Po desetletju že atestiranih in certificiranih sistemov, kot so N2W5, N2W6, H1W5 in H2W5, so se odločili, da je treba te izboljšati in zagotoviti večjo varnost v cestnem prometu.

081.1370198385.jpg.o.470px.jpg
Uspešno opravljen preskusni trk.

Z domačim znanjem v EU

Ob pomoči prof. dr. Zorana Rena in dr. Mateja Borovinška z Univerze v Mariboru, z njima podjetje Kveder sodeluje že vrsto let, so se lotili zasnove jeklenih varnostnih ograj, ki bi bile lažje, preprostejše pri vgradnji in bi zadržale udeležena vozila v cestnem prometu po veljavni zakonodaji in standardih v EU. Hkrati pa so si postavili cilj, da morajo biti cenovno primerljive oziroma cenejše od ograj v EU.

Vse to so storili z namenom, da dodana vrednost pri oblikovanju jekla in sestavljanju sistemov JVO ostane doma, z uporabo domačega znanja in se ne preliva čez meje Slovenije, temveč se z dobrimi rezultati omogoči trženje v vsej EU.

Kveder Light

Te cilje, ki so v skladu s politiko podjetja, so v Kvedru popolnoma dosegli z novima sistemoma za nivo zadrževanja N2 in H1.

Pri obeh novih sistemih Kveder Light za nivo zadrževanja N2 in H1 so dosegli delovno širino W4, pri tem pa obdržali obliko odbojnika, ki je najpogostejša v Sloveniji. Dolžine nosilnih stebrov so skrajšali in s tem dosegli tudi cilj, da se ob vgrajevanju ne pretrgajo podzemne komunalne napeljave. Te pogosto niso, še posebno starejše, vrisane v ustrezne PID-projekte ter tako ob obnovah cest in zamenjavi ali novi postavitvi JVO povzročajo nepotrebne stroške.

Testiranja so opravljali v nemškem neodvisnem inštitutu TÜV SÜD Automotive München. Eden izmed ciljev, da imajo sistemi enako višino, je bil dosežen po načrtu, predvsem pa je bil pri višjem nivoju zadrževanja H1 za desettonsko vozilo dosežen cilj, ki omogoča lažje in cenejše vzdrževanje bank ter preprostejšo in hitrejšo košnjo trave na robovih ceste.

Lesena ograja daje delo slovenskim podjetjem

V podjetju Kveder izdelujejo tudi do okolja prijazno leseno varnostno ograjo, ki izpolnjuje zahteve standarda, vnovič črpa domače znanje in daje višjo vrednost našemu lesu. Tega namreč predelajo v podjetju sami in s tem omogočajo, da dodana vrednost spet ostaja v Sloveniji. S tem je zagotovljeno delo slovenskim lesnim podjetjem v obliki obdelave in zaščite lesa. »Tako lahko zatrdimo, da smo z novimi izdelki podjetja ostali zvesti sami sebi - in to je naš največji uspeh,« poudarjajo v podjetju Kveder.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
NEP&GRAD
Ljubljanski nepremičninski trg se je ohladil 1

Kaj se je v prvem polletju dogajalo na ljubljanskem trgu nepremičnin in kakšna so pričakovanja za drugo polovico leta - o tem smo...

NEP&GRAD
Gradnja in bivanje
Gradnja in bivanje Boste gradili? (brezplačna priloga Gradnja in bivanje)

V tokratni številki priloge Financ Gradnja in bivanje smo se v osrednji temi ukvarjali z vprašanjem, koliko časa mine od podpisa pogodbe...

NEP&GRAD
Nepremičninarji: Če bi država še dodatno omejila cene posredovanj, zakaj ne še cen hrane in transporta? 6

Zakaj predlog novih pravil o nepremičninskem posredovanju, ki ga vlaga Levica, razburja posrednika in kaj sploh prinaša

NEP&GRAD
Slovenija
Slovenija Nepremičnine: Kaj vse se bo gradilo v Mariboru 1

Načrtuje se gradnja več kot 1500 stanovanj – letos jeseni jih bo vseljivih 21, nekaj več kot 500 jih bodo zgradili prihodnje leto,...

NEP&GRAD
Gradbeništvo
Gradbeništvo Zakaj bo mostove pri Zidanem Mostu nosila sovprežna konstrukcija

Cesta med Hrastnikom in Zidanim Mostom je vsekana v strmo pobočje med Savo in železnico, zato bosta njena prenova in gradnja potrebnih...

NEP&GRAD
Nepremičnine
Nepremičnine Eurostat Sloveniji izračunal četrto največjo letno rast cen stanovanjskih nepremičnin 1

Slovenska letna rast je bila v prvem letošnjem četrtletju 8,4-odstotna, kar je za 4,8 odstotne točke več od povprečja EU in evrskega...