Nepremičnine
Oglasno sporočilo

Odgovor: Slovenski nepremičninski projekti tujcev ne zanimajo

Avtor
20.10.2013 22:30
Čas branja: 1 min

Avtor Vasilij Krivec je v prispevku z naslovom »Slovenski nepremičninski projekti tujcev ne zanimajo«, ki je bil v ponedeljek, 14. oktobra 2013, objavljen v oglasni prilogi Nepremičninski informator na 16. strani časnika Finance, zapisal, da so »stroški za najemnino in postavljanje stojnice znašali približno 230 tisoč evrov«, kar ne drži. Stroški nastopa javne agencije SPIRIT Slovenija na sejmu Expo Real, ki vključujejo najem razstavnega prostora (okvirno 50 tisoč evrov) ter opremljanje stojnice (okvirno 15 tisoč evrov), so torej skupaj znašali 65 tisoč evrov neto, kar smo avtorju pojasnili osebno na sejmu in tudi pisno. Prav tako je zavajajoč tudi naslov članka, saj ne drži, da tujcev slovenski nepremičninski projekti ne zanimajo. Na razstavnem prostoru SPIRIT Slovenija na sejmu Expo Real pa tudi na preostalih investicijsko-nepremičninskih sejmih, na katerih smo bili letos prisotni (MIPIM, Dom Expo), smo v primerjavi z lani zaznali bistveno večji interes s strani zainteresirane tuje javnosti, torej povpraševanje s strani tujcev obstaja. Ključno sporočilo, ki nam ga tuji investitorji podajajo, je, da moramo urediti strukturne reforme in investicijsko okolje, če si želimo investicij in kapitala iz tujine. Tudi negativne informacije, ki prihajajo iz Slovenije s strani novinarjev, ne koristijo pri pridobivanju novih investitorjev.

Lidija Vinkovič, odnosi z javnostmi

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.

Preberite tudi:

13.10.2013