Nepremičnine
Oglasno sporočilo

Mobilne hišice Adria Home ponujajo udobje montažnih hiš

Na podlagi tehnološke dovršenosti in odzivnosti na želje kupcev so v Adrii Home razvili mobilne hišice, ki jih posnemajo tudi tekmeci. Zato dosegajo precejšnjo rast prodaje, povečanemu povpraševanju pa uspevajo zadostiti z uvedbo druge izmene.
Avtor
09.03.2014 22:30
Čas branja: 2 min

Družba Adria Home iz Kanižarice pri Črnomlju je vodilni proizvajalec mobilnih hišic v tem delu Evrope. Na dan izdela od osem do 16 hišic. Lani so jih skupaj izdelali 990, letos jih nameravajo 1.290. Tako so lani ustvarili 17 milijonov evrov prihodkov, letos jih bodo predvidoma 20 milijonov. Zaposlujejo 220 ljudi.

Adria-Home.1394390645.jpg.o.600px.jpg
Mobilne hišice Adrie Home so tehnološko dovršene.

Hišica raste na šasiji

Proizvodnja hišk poteka podobno kot v avtomobilski industriji. Šasijo, ki jo proizvaja zunanji partner in je v celoti galvanizirana, dvignejo na posebna kolesca, zato skozi proizvodni proces do končnega izdelka - hiške - potuje po tračnicah. Ustrezno kakovost zagotavljajo s številnimi pridobljenimi standardi kakovosti (EN1647, EN1649 in EN721) ter certifikatom ISO 9001:2008.

Tehnološko zahtevni izdelki

Mobilne hišice družbe Adria Home so tehnološko zahtevne. Stene so izdelane iz 45 milimetrov debelega sendvič panela z izolativnim jedrom iz ekspandiranega polistirena. Okna in vrata so iz umetne mase in dvojno zastekljena. Hišice so grajene tako, da je mogoče prezračevanje tudi, ko so vrata in okna zaprta.

Streha je iz lesenih tramov in zdrži pritisk 150 kilogramov na kvadratni meter. Hišice, ki stojijo v hladnejših krajih, imajo okrepljeno ostrešje in lahko zdržijo pritisk 250 kilogramov na kvadratni meter. Strop je toplotno izoliran z ustrezno debelim slojem mineralne volne, prav tako pod pri bolj prestižnih hiškah. Tla so iz neprepustne iverne plošče in prekrita z linolejem, kupcem pa na njihovo željo vgradijo tudi talno ogrevanje. Vsi grajeni kovinski deli so galvanizirani.

Pohištvo je primerljivo s tistim v klasičnih hišah, s tem da je zelo skrbno oblikovano in prilagojeno za maksimalni izkoristek pri danih tlorisnih površinah. V hišicah je urejeno tudi notranje prezračevanje.

Hišica je opremljena z grelnikom vode, ki je na njeni zunanji strani. Vgrajeni so tudi energetsko varčen hladilnik (razred A) in energetsko varčne luči, kakovostne so tudi vodovodne pipe.

Krojijo razvojne smernice

V Adrii Home pri mobilnih hiškah večinoma določajo razvojne smernice. Pred dvema letoma so trg razgibali z ekstravagantno modelno linijo xLine, letos pa trgu ponujajo tri linije: Holiday Line, Premium Line in že omenjeno xLine. Linija Holiday line velja za klasično, xLine za ekstravagantno, Premium Line pa je vmesni člen, ki združuje elemente obeh.

Klasika, prestiž in ekstravagantnost

V liniji Holiday Line je na voljo 13 modelov hišk: najmanjša je dolga 5,5 metra in široka tri, največja pa dosega osem metrov v dolžino ter pet v širino in lahko daje prostor šestim ljudem. Premium Line vsebuje štiri modele, ki v dolžino merijo od osem do devet metrov, v širino pa štiri. V njih je velik dnevni prostor z zofo, ki jo je mogoče raztegniti v ležišče, zaradi velikih oken pa je hiška dobro osvetljena. Postelje so enakih mer kot v klasičnih hišah, eden od modelov (Rimini) pa ima dve kopalnici.

Linijo xLine v družbi Adria Home opisujejo kot elegantno in minimalistično, krasi jo opaž iz macesna. Uporabimo jo lahko tudi kot klasično vikend hišico, ki nam jo v Adrii Home postavijo v enem dnevu. Posebno ozračje v njej zagotavlja LEDrazsvetljava. Omenjeno linijo sestavljajo štirje modeli.

Prek 21-odstotna rast prodaje

Izdelčna in razvojna prodornost se kaže tudi v poslovnih rezultatih družbe Adria Home. Lani so dosegli več kot 21-odstotno rast prodaje, kar nameravajo letos ponoviti. Ti dosežki so tudi plod njihove velike prilagodljivosti in prodaje neposredno kupcem. Zaradi velikega povpraševanja po njihovih izdelkih so morali organizirati proizvodnjo v dveh izmenah, da so zadostili vsem naročilom. Hkrati vztrajno skrbijo za stroškovno učinkovitost, standardizacijo in sinergijsko delovanje znotraj skupine Adria. Razvijajo tudi dodaten proizvodni program, s katerim bodo zmanjševali sezonske vplive. Njihova najpomembnejša trga sta sosednji hrvaški in italijanski.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.