Nepremičnine
Oglasno sporočilo

Intervju: Strešno okno prinaša svetlobo in energijo

Vojko Golmajer, direktor podjetja VELUX Slovenija
Avtor
09.03.2014 22:30
Čas branja: 3 min

Med podjetji, ki bodo razstavljala na prihajajočem sejmu Dom, je tudi proizvajalec strešnih oken VELUX Slovenija. Na sejem prihaja z novostmi, o njih in filozofiji delovanja podjetja pa nam je spregovoril direktor Vojko Golmajer.

golmajer-vojko.1394391653.jpg.o.600px.jpg
"Imamo izkušeno ekipo, ki je kos različnim vprašanjem o mansardi." Vojko Golmajer, direktor podjetja VELUX Slovenija

Na sejmu Dom boste predstavili novo generacijo izdelkov VELUX. Kakšne bodo njihove značilnosti in v čem se razlikujejo od zdajšnjih?

VELUX je res naredil velik korak naprej v razvoju strešnih oken in drugih dodatkov, zato si izdelke upamo imenovati nova generacija. Vse novosti smo strnili v slogan: Več svetlobe, več udobja, manjša poraba energije. Nova generacija naših strešnih oken ima večjo stekleno površino kljub enaki zunanji vgradni dimenziji. Z novo upravljalno tablico je tudi upravljanje elektrificiranih strešnih oken in senčil veliko lažje. Tablica je na dotik in zasnovana tako, da so osnovne funkcije hitro in preprosto dostopne, hkrati pa zagotavlja ogromno možnosti osebnih nastavitev. Seveda je danes najpomembnejša energijska učinkovitost. Pri nas si energijska učinkovitost in zdrava bivalna klima v prostoru podajata roko. Preprosto ne želimo, da se ti dve zadevi izključujeta. Za prijetno bivalno klimo je v prostoru treba vzdrževati primerno temperaturo, tako pozimi kot poleti, ter pri tem porabiti kar najmanj energije za ogrevanje, hlajenje in razsvetljavo.

Ali lahko malce bolj natančno razložite, kako je lahko strešno okno kaj drugega kot »izpust« za energijo v smislu energijske učinkovitosti?

Steklo je eden redkih gradbenih materialov, skozi katerega v sončnih zimskih dneh toploto pridobivamo v prostor. Večja steklena površina zagotavlja več toplotnih dobitkov v hladnih sončnih dneh in s tem brezplačno dogrevanje prostorov. Hkrati pomeni več svetlobe v prostoru in s tem manjšo porabo energije za ogrevanje in osvetljevanje. Torej, ti dve lastnosti nista »izpusta«, ampak pozitivna prispevka k energijski bilanci objekta. Seveda nismo pozabili niti na poletno vročino. Široka paleta senčil ustreza različnim prostorom in željam posameznikov, hkrati pa učinkovito ščiti prostore pred pregrevanjem in s tem zmanjšuje potrebe po klimatski napravi.

Boste poleg nove generacije izdelkov predstavili tudi kakšne nove storitve oziroma poprodajne aktivnosti?

Še bolj kot do zdaj se želimo posvetiti kupcu in z njim navezati neposreden stik. Seveda nismo pri tem pozabili na vse druge v verigi, ki nam pri tem pomagajo. Izvajalce učimo novega postopka vgradnje, trgovcem pomagamo pri usklajevanju zaloge in izbiri pravih izdelkov za razne akcije.

Kako bo nova generacija izdelkov vplivala na prodajo in s tem na vaše poslovanje na slovenskem trgu?

Seveda naj bi se vsak vložek v razvoj pokazal v prodaji. Glede na velik korak naprej v razvoju izdelka verjamemo, da bodo kupci prepoznali povečane koristi in se brez pridržkov odločali za rešitve, ki jih omogočajo naša strešna okna. Pričakujemo, da bo to pozitivno vplivalo na prodajo in poslovanje tako našega podjetja kakor tudi vseh partnerjev - trgovcev in izvajalcev.

Kako sicer ocenjujete minulo poslovno leto in kaj pričakujete letos?

Gradbeništvo je lani upadalo, ampak še vedno lahko rečemo, da smo lahko precej zadovoljni. Dobaviteljem račune plačujemo redno, kar je v današnjih časih velika prednost, na drugi strani pa kupci, razen svetlih izjem, tudi občasno zamujajo s plačili naših računov. Na trgu je resda število novogradenj manjše, toda družine še vedno nastajajo in mladi še vedno potrebujejo svoj košček prostora za bivanje - in ta prostor je pogosto mansarda.

Večina podjetij, ki prodaja izdelke za gradnjo, se pritožuje nad mrtvilom na slovenskem trgu. Kdo so v takšnih razmerah kupci vaših izdelkov in kako jih nagovarjate?

Res je. Slovenski gradbeni trg še vedno stagnira in upamo, da se bo s sanacijo bank to spremenilo. Toda vse to razumemo kot izziv, kako se izboljšati. Tako se stalno trudimo kupcem ponuditi kar največ: tako v izdelkih kot v naših storitvah. Kupci so največkrat tudi sami uporabniki prostorov, kjer so naši izdelki vgrajeni, zato se zelo zavedajo pomena kakovosti izdelka in tudi vgradnje. Ponosno lahko povemo, da se čedalje več končnih strank obrača na nas po nasvet. Verjetno tudi zato, ker je v politiki prodaje naše načelo, da vedno svetujemo tisto, kar je za uporabnika najbolje. In na glas povemo, da nam ni v interesu le prodati okna, ampak na koncu imeti zadovoljnega uporabnika. In k temu sodi tudi svetovanje, katere izdelke izbrati, kam natančno v prostoru naj se okno vgradi, katere dodatke je pametno izbrati ... Imamo izkušeno ekipo, ki je kos različnim vprašanjem o mansardi.

Kako izkoriščate dejstvo, da vse več ljudi uporablja digitalne pomočnike, kot so pametni telefoni, tablice in podobne naprave? Kako tem napravam prilagajate razvoj izdelkov in storitev?

Elektrifikacija strešnega okna je že postala standard, ne luksuz. Tam, kjer je celotno stanovanje v mansardi, naj bo vsaj eno okno elektrificirano, da se zagotovi avtomatizirano zračenje tudi v odsotnosti uporabnikov. Elektrifikacijo smo nadgradili z novo upravljalno tablico, ki je funkcionalno blizu sodobnim napravam, kot so denimo pametni telefoni. Deluje na dotik, osnovni ukazi so prikazani tako grafično kot tekstovno. Seveda sta možna programiranje in tudi povezovanje z drugimi napravami.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.