Nepremičnine
Oglasno sporočilo

Ponujajo celostno urejen prostor

Ponudniki prireditvenih šotorov ne zagotavljajo le strehe nad glavo, temveč celostno urejen prostor, ki ima lahko tudi več nadstropij. V mariborski družbi Expo biro, d. o. o., ponujajo rešitve, ki zadoščajo merilom najuglednejših svetovnih prireditev.
Avtor
23.03.2014 22:30
Čas branja: 2 min

Družba Expo biro je bila ustanovljena leta 1990 v Mariboru. Ukvarjajo se z izdelavo, izposojo in prodajo prireditvenih in skladiščnih šotorov, krojenjem platen, izposojo tribun in gradbenih odrov ter montažnimi storitvami na domačem in tujem trgu.

V svoji dejavnosti sodijo med vodilne v tem delu Evrope. Svoje izdelke in storitve prodajajo po vsej Evropi in širše, predvsem pa doma, v Nemčiji, Avstriji, državah nekdanje Jugoslavije, Albaniji ter Bolgariji, razlaga direktor družbe Rado Vračko.

Bansko-2012.1395600028.jpg.o.600px.jpg
Zdaj so prireditveni šotori lahko tudi nadstropne stavbe.

Od veselice do VIP-dogodka

Specializirali so se za celostne rešitve, tudi za največje dogodke. V podjetju ponujajo 25 tisoč kvadratnih metrov šotorov velikosti od tri krat tri do 40 krat 60 metrov, razne vrste fasad in podov, dekoracijo, ogrevanje in hlajenje, razsvetljavo in vso drugo opremo, s katero zadovoljijo široko povpraševanje - od pivske veselice do najzahtevnejšega VIP-dogodka.

Svoje konkurenčne prednosti gradijo predvsem na sodelovanju z odjemalci. Ob tem z naložbami v razvoj, spremljanjem novosti na trgu in prilagodljivostjo ponujajo prostor, torej nekaj več kot le šotor, poudarja sogovornik. Sposobni so ponuditi celostne rešitve, tudi za največje dogodke. Organizatorjem hkrati pomagajo pri izbiri lokacije in poskrbijo tudi za preostalo, kar je potrebno za dobro izvedbo dogodka.

Številne reference

Med referencami družbe Rado Vračko omenja Festival Lent, tekmovanje za zlato lisico, Pokal Vitranc, smučarske polete v Planici, biatlon na Pokljuki, Snežno kraljico na Sljemenu, FIS Bansko v Bolgariji, ATP-turnir in univerzijado v Beogradu, svetovno prvenstvo v veslanju na Bledu ter sejme v Celju, Ljubljani, Gornji Radgoni, Gradcu, Splitu, Zenici, Beogradu, Skopju, Tirani, Budvi in drugih mestih.

»Naše odlično usposobljene monterske ekipe postavljajo objekte začasne infrastrukture po vsem svetu, tudi na večini dirk formule 1, olimpijskih igrah, finalih lige prvakov, jahalnem turnirju CHIO v Aachnu...« razlaga Vračko.

Organizacija prireditev in dogodkov že dolgo ni več omejena samo na klasične objekte. Razvoj proizvodnje šotorov in montažnih konstrukcij je omogočil postavitve začasnih objektov, ki povsem izpolnjujejo še tako visoke zahteve organizatorjev.

KRKA-OTOCEC.1395600029.jpg.o.600px.jpg
Prireditveni šotori se lahko lepo zlijejo z okoljem.

Objekti za prijetno bivanje

Razvoj v panogi gre v smer postavljanja objektov, ki jim pravzaprav ne moremo več reči šotori, pravi sogovornik. Sicer gre za začasne objekte, vendar imajo dve ali tri nadstropja, z balkoni in galerijami, stransko višino do deset metrov, steklenimi fasadami, senzorskimi vrati, atiko, talnim gretjem, hlajenjem, sodobno dekoracijo ... Od šotora je ostala res samo še beseda, poudarja Vračko. Gost se mora v takem objektu počutiti prijetno, zagotavljati mu je treba največje možno ugodje.

Letos že petič na olimpijskih igrah

V Expo biroju so letos v Sočiju že petič sodelovali pri pripravah na olimpijske igre. Udeležba na olimpijskih igrah sodi po Vračkovih besedah med njihove najpomembnejše reference, ki jih lahko predstavijo svojim morebitnim kupcem. Prvič so bili leta 1994 v Lillehammerju, potem pa v Atenah, Torinu in Londonu ter, kot že omenjeno, letos v Sočiju. Pri tem nastopajo skupaj z dolgoletnim partnerjem iz Nemčije. V Sočiju so na različnih lokacijah postavili približno 70 tisoč kvadratnih metrov šotorov.

Z najvišjo kakovostjo na sever in zahod

V Expo biroju želijo ostati ponudnik storitev na najvišji kakovostni ravni. Varnost, inovativnost, kakovost, zanesljivost in partnerstvo bodo tudi v prihodnje odlika njihovega dela.

»Naložbe v bližnji prihodnosti bodo usmerjene predvsem v elemente in opremo, ki zagotavljajo dobro počutje in ugodje obiskovalcev ter impresiven zunanji videz šotora. Prodajne sile usmerjamo predvsem na sever in zahod, saj je dogodkov za naše zmogljivosti doma premalo,« še pravi Rado Vračko.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.