Nepremičnine
Oglasno sporočilo

Pozitivna energija lahko dvigne tudi gradbeno podjetje

Podjetje Mapri je v času krize in propadanja gradbeništva s prožnim prilagajanjem in nenehnim iskanjem pravih delovnih procesov vztrajno raslo.
Avtor
29.06.2014 22:30
Čas branja: 3 min

V letošnji gradbeni sezoni v podjetju Mapri praznujejo desetletnico delovanja. »Ko sem zaradi svojih predstav o delu v gradbeništvu, še posebej v asfalterstvu, odšel na svoje, si nisem upal razmišljati o velikosti podjetja in vrstah del, kakršna opravljamo danes. Z več kot 70 zaposlenimi v treh družbah, lastno asfaltno bazo in voznim parkom smo danes vključeni v najzahtevnejše gradbene projekte in sodelujemo z največjimi naročniki v cestnem poslu, dela pri urejanju cestišč pa nam zaupajo v občinah po vsej Sloveniji,« je ob okrogli obletnici uspešne rasti podjetja dejal lastnik in direktor podjetja Primož Petrič.

asfaltiranje-mapri-5.1404048805.jpg.o.600px.jpg
Lastna proizvodnja asfaltne zmesi je ena glavnih konkurenčnih prednosti podjetja Mapri. Tako lahko nadzorujejo in zagotavljajo kakovost asfaltne mešanice od njene proizvodnje do vgradnje.

Graditi zaupanje

Sogovornik ne pozabi povedati, da razvojna pot ni bila vedno tekoča in enostavna. V začetnih letih poslovanja podjetja Mapri so mu bila največja konkurenca velika gradbena in cestna podjetja, ki so si monopolno razdeljevala trg. »Ob zlomu gradbeništva je cenovni cunami uničeval podjetje za podjetjem, propadajoči gradbeni velikani pa so v zadnjih izdihljajih opravljali delo pod ceno in za vsako ceno. Izogibal sem se velikim in lahkotnim obljubam, poslovanju za vsako ceno. Moje vodilo je še vedno iskanje razmerja med ekonomsko ceno dela in zadovoljstvom naročnika, kar je privedlo do počasne, a nenehne rasti poslovanja in podjetja,« pojasnjuje Petrič, ki stavi na zaupanje med naročnikom in izvajalcem.

»Z različnimi naročniki, od individualnih strank do lokalnih in državnih investitorjev, smo si v letih poslovanja pridobili izkušnje, ki jih nadgrajujemo z rednim izobraževanjem našega kadra. Tako lahko naročniku strokovno prikažemo vse najsodobnejše možnosti sodelovanja, svetujemo pri izbiri vrste asfalta glede na prometno obremenitev in klimatske razmere, skratka mu pomagamo do celovite rešitve njegovih želja in potreb, pri tem pa mu pregledno razkrijemo tudi vse cene. Inovativno iskanje najboljših rešitev, odzivnost na spremembe ter po dogovoru korektno izvedeni projekti ustvarjajo zaupanje in dolgoročno sodelovanje med nami in vse več­jim krogom partnerjev,« razlaga sogovornik.

petric-primoz-mapri.1404048804.jpg.o.240px.jpg
Primož Petrič, direktor in lastnik podjetja Mapri: Moje vodilo je še vedno iskanje razmerja med ekonomsko ceno dela in zadovoljstvom naročnika, kar je privedlo do počasne, a nenehne rasti poslovanja in podjetja.

Zdrav duh, zdravo podjetje

Kljub negotovim razmeram v gospodarstvu, še posebej v gradbeni stroki, se je podjetje Mapri nenehno kadrovsko krepilo in tehnološko posodabljalo. Tvegane odločitve so se izkazale za pravilne, nezadol­ženo podjetje s strokovno in tehnološko usposobljenim kadrom, ki združujejo lastnosti racionalnega in odlično organiziranega delovnega procesa, lahko uspešno konkurira na vseh še tako zahtevnih javnih razpisih.

»Ena od glavnih podlag za uspeh podjetja je tudi komunikacija med zaposlenimi. Od njene kakovosti je odvisno, kako bo neko podjetje delovalo navznoter in navzven. Slabo razumevanje med zaposlenimi lahko povzroča zastoje pri izvajanju del, podjetje, ki ne namenja dovolj pozornosti pozitivnemu vzdušju in zdravemu komuniciranju, se težko razvija in raste,« se Petrič dotakne še enega pomembnega področja uveljavljanja uspešnega podjetja.

Od papirja do asfalta

Delovanje podjetja Mapri se je od začetne osnovne dejavnosti - asfaltiranja - razširilo do celovitega nabora storitev na področju nizkih gradenj, ki vključujejo projektiranje, geodetske storitve, gradbena zemeljska in kanalizacijska dela ter končno tlakovanje z različnimi materiali. Za izvedbo vseh del lahko priskrbijo potrebne gradbene materiale in elemente z ustreznimi certifikati in dokazili. Podjetje ima tudi dovolj strojne mehanizacije, da lahko učinkovito izvaja vzdrževalno in zimsko službo. Skratka, vsa sprejeta naročila lahko izvedejo od začetka do konca.

»Naša konkurenčna prednost je gotovo tudi lastna proizvodnja asfaltne zmesi. Tako lahko nadzorujemo in zagotavljamo kakovost asfaltne mešanice od njene proizvodnje do vgradnje. Vsaka asfaltna zmes, proizvedena v naši asfaltni tovarni, je ob proizvodnji kontrolirana, rezultati preiskav pa evidentirani in shranjeni. K temu nas zavezuje certifikat kontrole proizvodnje, ki nam ga je izdal Zavod za gradbeništvo ZAG. Lastne zmogljivosti nam zagotavljajo nemoteno oskrbo gradbišč z asfaltnimi zmesmi, kar je za hitro in kakovostno vgrajevanje asfalta bistvenega pomena,« še pravi direktor in lastnik podjetja Mapri, ki svoje recesijske težave blaži z izkoriščanjem priložnosti ob praznini, ki je na slovenskem trgu nastala s propadom velikih gradbincev.

Primož Petrič je prepričan, da se moramo opreti na domače znanje in domačo delovno silo. »Tako je možnost mahinacij manjša, kapital pa se ustvarja in porablja na domačem trgu. Ureditev možnosti za dobro poslovanje domačih podjetij je naloga politike, ki pa doslej ni znala najti pravega recepta.«

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.