Nepremičnine
Oglasno sporočilo

Osebni poslovni stiki so še vedno pomembni

Na Berlinskem sejmu se slovenski poslovneži na številnih prireditvah vse leto lahko srečujejo s partnerji z vsega sveta, podrobnosti svojega obiska ali postavitve razstavnega prostora svojega podjetja pa lahko organizirajo že v Ljubljani.
Avtor
14.12.2014 22:30
Čas branja: 3 min

»Kljub vsestranskim možnostim sodobnega komuniciranja med resnimi in dolgoročno usmerjenimi poslovneži in podjetniki ostajajo osebni stik, pogovor in druženje pomemben del poslovnih stikov,« je prepričan Miha Čebulj, direktor družbe Ekspogrupa, ki je predstavnik Berlinskega sejma (Messe Berlin) za Slovenijo, Srbijo, Črno goro, Kosovo, Makedonijo in Albanijo.

»Slovenski poslovnež, ki želi prodreti na tuje trge in povečati prepoznavnost svojih izdelkov ali storitev, na sejemskih prireditvah spozna svoje tekmece z vseh koncev sveta oziroma pridobi informacije o njih. Ne nazadnje se sreča tudi z obiskovalci sejma, porabniki, jim predstavi svoje izdelke ter se ob njihovi odzivnosti prepriča o možnostih, ki so mu na voljo pri uveljavitvi izdelkov ali storitev. Oceni lahko svojo konkurenčnost oziroma se neposredno poveže s predstavniki podjetij, s katerimi meni, da bi lahko sodeloval. Vrsta obsejemskih dogodkov pri večini sejmov mu da še širšo sliko dejavnosti, ki so v povezavi z njegovim podjetjem, ali pa še utrdi povezanost z že znanimi partnerji,« utemelji svoje prepričanje Čebulj, ki ima že več kot 30-letne izkušnje na področju sejemskih dejavnosti.

sejem-berlin.1418582315.jpg.o.600px.jpg
Berlinski sejem (Messe Berlin) je s 160 tisoč kvadratnimi metri razstavnih površin v 26 halah in skoraj 200-letno tradicijo pomembno stičišče mednarodnega poslovnega mreženja.

Informacije iz prve roke

Messe Berlin je s 160 tisoč kvadratnimi metri razstavnih površin v 26 halah in skoraj 200-letno tradicijo gotovo pomembno stičišče mednarodnega poslovnega mreženja. Z mednarodnim sejemskim programom, ki vključuje okrog 80 lastnih in gostujočih prireditev na leto, se uvršča med deset največjih svetovnih sejemskih središč.

V ljubljanskem podjetju Eks­pogrupa so izkušen svetovalec tistim, ki se želijo predstaviti na kakem od berlinskih sejmov ali ga obiskati. »Zainteresiranim razstavljavcem ponujamo informacije o sejmih in podrobnosti o razstavljanju. Lahko jim pomagamo pri načrtovanju in postavitvi stojnice oziroma razstavnega prostora, uredimo stike s podizvajalci in potrebnim nemško govorečim osebjem. Pomagamo lahko tudi pri organizaciji promocijskih dogodkov v času sejma ter ne nazadnje ocenimo okvirne stroške sejemskega nastopa. Posredujemo tudi informacije o oglaševanju v nemških in drugih mednarodnih publikacijah. Tudi slovenskim medijem lahko ponudimo pomoč pri organizaciji njihovega dela na sejmu. Obiskovalcem iz Slovenije pa so pri nas na voljo od 30 do 60 odstotkov nižje cene vstopnic, lahko jim pomagamo tudi pri iskanju ugodnih možnosti potovanja in nastanitve v Berlinu,« Miha Čebulj opisuje svoje poslanstvo.

cebulj-miha.1418582315.jpg.o.600px.jpg
Miha Čebulj, direktor družbe Ekspogrupa, ki je predstavnik Berlinskega sejma (Messe Berlin) za Slovenijo: Med resnimi in dolgoročno usmerjenimi poslovneži in podjetniki ostajajo osebni stik, pogovor in druženje pomemben del poslovnih stikov.

Prvi sejmi leta 2015 bodo v znamenju prehrane

Prva za slovenska podjetja zanimiva razstavna prireditev v letu na Berlinskem sejmu je Internationale Grüne Woche, Zeleni teden, največji svetovni sejem prehrane, kmetijstva in vrtnarstva, ki bo od 16. do 25. januarja. Na sejmu bodo tudi slovenska podjetja ter gostinska ponudba priznane slovenske hiše kulinarike Jezeršek. Po sogovornikovih besedah sejem obišče pol milijona ljudi, ki za nakupe porabijo v povprečju sto evrov na osebo. Veliko živilskih podjetij tu tudi preizkusi odzivnost trga na svoje izdelke, za podjetnike pa so 19. in 20. januarja organizirani še poslovni dnevi z B2B-srečanji, seminarji in strokovnimi ogledi v Berlinu in okolici, za katere ni treba plačati kotizacije. »Prijaviti se je treba na spletni strani ter izraziti svoje morebitne želje po poslovnih srečanjih s sodelujočimi podjetji ali strokovnjaki, ki ti jih nato uredijo organizatorji. V okviru sejma je tudi seminar Kako do evropskih sredstev, ki je brez kotizacije,« pravi Čebulj.

Srečanje pridelovalcev sadja in zelenjave

Drugi večji dogodek na Messe Berlin bo od 4. do 6. februarja sejem Fruit Logistica, največji svetovni sejem svežega in sušenega sadja in zelenjave. Razstavljavci bodo pokazali vse najnovejše smernice pridelave, obiranja, sušenja, pakiranja, skladiščenja ter logistike sadja in zelenjave. Na sejmu bo po besedah sogovornika tudi Fresh Produce Forum, ki bo odgovoril na vprašanje, kaj bo jedel porabnik jutrišnjega dne. Sejma, ki je samo poslovne narave in ni odprt za javnost, se ponavadi udeleži skoraj 60 tisoč poslovnežev iz približno 80 držav sveta. Njihova druženja so nabita z informacijami o cenah, najnovejših smernicah in ponudbi.

Svetovni turizem na enem mestu

Od 4. do 8. marca bo v Berlinu največja svetovna turistična borza, sejem ITB Berlin. Na njej se predstavlja ena najhitreje rastočih svetovnih gospodarskih panog. Udeležujejo se je organizatorji potovanj, prevozniki in hotelirji, ki bodo predstavili vse najnovejše informacije in usmeritve iz turistične ponudbe po vsem svetu. V času sejma bodo potekala srečanja strokovnjakov v okviru ITB Convention, ki bodo ponudila odgovor na vse, kar bodo morali turistični delavci vedeti jutri.

Vse o zaščiti pred poplavami

O še eni pomembni stvari bodo marca govorili v Berlinu. Od 24. do 27. marca bo namreč sejem Voda (Wasser), kjer bodo razstavljavci predstavili najsodobnejše vodovodne sisteme, načine in sisteme za čiščenje vode. Še posebej zanimive za slovenske obiskovalce bodo informacije in novosti s področja zaščite pred poplavami. Na sejmu bo 25. marca kongres na temo protipoplavne zaščite; tudi tu po besedah Mihe Čebulja ni kotizacije.

»Informacije na enem mestu, osebni stiki in utrjevanje poslovnih vezi ter sklepanje novih poznanstev ob vseh sodobnih sredstvih komuniciranja med prodornimi podjetniki ostajajo pomemben del vsakdanjih poslovnih obveznosti. Tega se nekateri naši podjetniki kar premalo zavedajo,« sogovornik še enkrat opozarja na pomembnost osebnega poslovnega komuniciranja, ki ga omogočajo prav sejmi.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.