Nepremičnine
Oglasno sporočilo

Marlesove bogate izkušnje cenijo tudi kupci v tujini

V podjetju Marles hiše aktivnosti čedalje bolj usmerjajo v individualni pristop h kupcu. »Želimo, da je vsaka hiša plod individualne želje. S tem kupcu omogočamo optimalno zadovoljstvo,« pravi Bogdan Božac, direktor podjetja Marles hiše Maribor. Kot eno glavnih konkurenčnih prednosti poudarja, da ustvarijo natančno takšen bivalni prostor, kakršnega si želi naročnik. To so spoznali tudi kupci v tujini, zato Marles svoje hiše zelo uspešno prodaja tudi na tujih trgih. Še posebej dobre rezultate dosegajo v Nemčiji, Švici, Avstriji in Italiji.
Avtor
09.05.2016 22:30
Čas branja: 2 min
Marlesove bogate izkušnje cenijo tudi kupci v tujini
Lani jeseni je Marles v bližini Dunaja v naselju vzorčnih hiš Modra laguna (Blaue lagune) odprl že drugo vzorčno hišo, ki je hkrati njihova četrta vzorčna hiša v Avstriji.

Čedalje več kupcev ima popolnoma individualne želje, kako naj bo videti njihova nova hiša, pri čemer dajejo velik poudarek arhitekturni dovršenosti. Prav tako se jih čedalje več odloča za gradnjo hiše na ključ, kjer je celosten pristop še toliko pomembnejši. V Marlesu kupcem omogočajo predvsem izbor objekta po lastnih željah in njegovo izvedbo z najkakovostnejšimi materiali, s kakovostnimi in vrhunskimi izvajalci pa poskrbijo za dokončanje objekta najvišje kakovosti in pod konkurenčnimi pogoji. Kot pravi Božac, pri gradnji uporabljajo samo certificirane materiale priznanih proizvajalcev.

Pozornost posvečajo tudi najmanjšim dodatkom

V Marlesu poudarjajo, da so si v več kot 70-letni zgodovini proizvodnje lesenih objektov nabrali ogromno znanja in izkušenj, kar je velika konkurenčna prednost. So proizvajalec montažnih hiš, ki se lahko pohvali z referenčnimi objekti, v katerih ljudje brez težav prebivajo že več kot 50 let.

Sodobne Marlesove rešitve se od klasičnih razlikujejo po tem, da gradijo na udobju in kakovosti življenja, dela in bivanja. Osredotočajo se na estetiko, udobje in funkcionalno doživetje prostora. Njihovo znanje in tehnologija omogočata ustvarjanje edinstvenih hiš, vrtcev, šol, poslovnih in upravnih stavb. Glavno vodilo pri tem je kakovost bivanja in ustvarjanja, zato pri izvedbi objektov posvečajo pozornost tudi najmanjšim detajlom in majhnim dodatkom, ki v objektu ustvarijo tisto »nekaj več«.

marles-hisa.1462814482.jpg
Sodobne Marlesove rešitve se od klasičnih razlikujejo po tem, da gradijo na udobju in kakovosti življenja, dela in bivanja.

Krepitev lastne blagovne znamke v tujini

Marles svoje izdelke in storitve med drugim predstavlja na sejmih, ki jih izkoriščajo tudi za predstavitve novih razvojnih smernic, ki jih snujejo z namenom optimizacije in doseganja višje kakovosti izdelka. Sejemskih dogodkov se udeležujejo tako doma kot tudi v tujini, kamor izvozijo tri četrtine svojih objektov. »V tujini se udeležujemo sejemskih dogodkov v državah, kjer želimo našo prepoznavnost še povečevati, kljub uspešni prodaji, ki jo tam že dosegamo,« pravi Božac in dodaja, da so največji izvoznik med slovenskimi proizvajalci montažnih hiš. Dom so zgradili že več tisoč družinam v 14 državah po Evropi in tudi v Ameriki. Zadnja leta si prizadevajo na tujih trgih prodati čim večji delež hiš pod lastno blagovno znamko. To jim dobro uspeva v Avstriji, Italiji, Nemčiji, Švici in Franciji.

Vzorčne hiše so odličen prodajni kanal

Kot pravi sogovornik, se zelo dobro obnese tudi prodaja, ki jo imajo organizirano v vzorčnih hišah. Dve, to sta Atris in Bellevue, imajo na Limbušu v bližini Maribora, kjer je tudi uprava podjetja. V vzorčnih hišah kupcem svetujejo usposobljeni komercialisti, ki se redno izobražujejo, da kupce laže usmerjajo, jim svetujejo in jih vodijo skozi postopek gradnje hiše.

Še veliko bolj kot v Sloveniji je prodaja v vzorčnih hišah razvita v Avstriji. Po podatkih tamkajšnjega združenja proizvajalcev montažnih hiš se skoraj 90 odstotkov montažnih hiš v Avstriji proda v naseljih vzorčnih hiš. Zato je Marles prvo vzorčno hišo Asteria v naselju Modra laguna na Dunaju, največjem naselju vzorčnih hiš v Evropi, odprl že oktobra 2003. Od takrat do danes se je prodaja na avstrijskem trgu povečala za več kot dvakrat, zato so lani v navedenem naselju odprli že svojo drugo vzorčno hišo - Cube, ki je arhitekturno drznejša in nagovarja predvsem kupce, ki si želijo objekt sodobnejših oblik. Hiša sledi najnovejšim smernicam v montažni gradnji. Gre za moderno arhitekturno zasnovo, za katero so značilni odprti prostori z velikimi steklenimi površinami. Hiša sodi v energetski razred A, kar pomeni, da je grajena v visoko učinkovitem nizkoenergijskem sistemu.

Leta 2005 so odprli vzorčno hišo v naselju vzorčnih hiš v Gradcu, leta 2008 pa postavili še vzorčno hišo v naselju vzorčnih hiš v Heid parku v Linzu.

S kupcem je treba ustvariti tesen odnos

»Številni kupci svoje odločitve sprejemajo na podlagi prej pridobljenih kakovostnih informacij. Te jim lahko najbolje dajo naše referenčne stranke, to so tiste, ki so z nami že imele izkušnje in ki smo jim že postavili hišo. Teh je ogromno in z velikim veseljem so pripravljene predstaviti svoje pozitivne izkušnje z Marlesom z drugimi zainteresiranimi kupci. Prav zaradi tega je pomemben tesen osebni odnos z kupcem,« je še povedal Božac.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.