Nepremičnine

Proga Pragersko - Hodoš modernizirana, julija začetek gradnje izvlečnega tira, letos še trije večji razpisi

V Murski Soboti je premier Miro Cerar simbolično predal ključe strojevodji, ki je odpeljal še zadnjo dizelsko lokomotivo, ter tako uradno odprl 109 kilometrov dolg prenovljen odsek železniške proge Pragersko - Hodoš. Pregledali smo, katerih večjih projektov se lahko na področju železniške infrastrukture še nadejajo slovenski gradbinci.

Podporniki obveščajo

FINANCE
Nepremičnine
Marles premierno predstavlja novo pritlično hišo Bonus
Nepremičnine
DAN ODPRTIH VRAT
NepremičninePodpornik projekta Marles premierno predstavlja novo pritlično hišo Bonus

V okolici Kranja si jo boste lahko ogledali na dnevu odprtih vrat

FINANCE
Nepremičnine
Marles vabi na prvi sejem inovativnih bivalnih rešitev
Nepremičnine
NepremičninePodpornik projekta Marles vabi na prvi sejem inovativnih bivalnih rešitev

Na treh različnih lokacijah bo od 23. do 25. marca 2023 na ogled pet različnih Marlesovih hiš, postavljenih na ključ.

FINANCE
Nepremičnine
Marles vabi na dan odprtih vrat v naselju DRENovo
FINANCE
Nepremičnine
Poletna šola fakultete za gradbeništvo in geodezijo
10.06.2016 12:55
Dopolnjeno: 10.06.2016 13:41
Čas branja: 2 min
Proga Pragersko - Hodoš modernizirana, julija začetek gradnje izvlečnega tira, letos še trije večji razpisi
Miro Cerar simbolično predaja ključe strojevodji.

Odsek Pragersko - Hodoš je bil največja naložba v železniško infrastrukturo v finančni perspektivi 2007-2013. Gre za zadnji neelektrificirani del mediteranskega koridorja. Naložba je stala 465 milijonov evrov, pri čemer je bilo 207 milijonov evrov evropskih sredstev. V prvi fazi so progo rekonstruirali, elektrificirali in jo usposobili za hitrosti do 160 kilometrov na uro. V drugi fazi so modernizirali nivojske prehode in izvedli podhodov na železniških postajah.

Letošnji razpisi za naložbe v železniško infrastrukturo

Na Direkciji republike Slovenija za infrastrukturo smo se pozanimali, kateri večji projekti so na področju železniške infrastrukture še predvideni. Kot so dejali, bodo letos predvidoma objavili javna naročila za tri večje projekte, in sicer:

- za nadgradnjo signalnovarnostnih naprav na progi Zidani Most - Celje,

- za nadgradnjo signalnovarnostnih naprav na progi Grosuplje - Kočevje,

- za vgradnjo sistema ETCS na progah Pragersko - Šentilj in Zidani Most - Dobova.

Letos so že objavili javna naročila:

- za sanacijo ozkega grla na železniški progi Divača - Koper in PENP Hrastovlje. Ponudbe so odprli 24. marca - pogodba za gradbena dela je bila sklenjena 8. junija,

- za nadgradnjo železniških postaj Celje in Laško v okviru projekta Nadgradnja železniške proge Zidani Most - Celje - ponudbe so odprli 20. maja,

- za izvedba del pri nadgradnji odseka železniške proge Poljčane - Slovenska Bistrica - ponudbe so odprli 24. maja,

- za izvedbo del na projektu Modernizacija Kočevske proge - 2. faza/2. etapa. Zaradi pritožbe enega od ponudnikov teče revizijski zahtevek.

Izvlečni tir

Sanacija ozkega grla pri Bivju na železniški progi Divača - Koper oziroma gradnja izvlečnega tira se bo začela sredi julija letos, končala pa predvidoma čez dve leti. V tem času bodo sanirali obstoječi tir in zgradili 1,2 kilometra novega. Direkcija pa je že pridobila že 20,5 milijona evrov vredno odločbo za sofinanciranje z evropskimi sredstvi.

Poljčane - Slovenska Bistrica

V drugi polovici tega leta bodo začeli nadgrajevati progo Poljčane - Slovenska Bistrica. Projekt, za katerega so pridobili 18,4 milijona evrov evropskih sredstev, bo trajal dve leti, pri čemer bodo poleg nadgradnje 3,19 kilometra dolgega odseka, nadgradili postaji v Poljčanah in Slovenski Bistrici in na postajah zgradili nove perone ter zunajnivojske dostope do njih.

Zidani most - Celje

Pri nadgradnji proge Zidani most - Celje - dela se bodo začela letos, končala pa leta 2018 - bodo prenovili postaje v Rimskih Toplicah, Laškem in Celju. Nadgradili bodo več odsekov v skupni dolžini slabih 20 kilometrov in zgradili dva podvoza ter speljali navezovalne ceste.

Sistem ETCS

Letos naj bi se začela tudi vgradnja sistema ETCS (Eureopean train control system) na tovornih koridorjih železniškega omrežja (Pragersko - Šentilj in Zidani Most - Dobova). Skupna dolžina bo 90 kilometrov, projekt bodo predvidoma končali leta 2020.

Maribor - Šentilj

Predvidoma do leta 2019 bodo končali nadgradnjo proge Maribor - Šentilj, kjer bodo nadgradili postaje v Mariboru, Pesnici in na Šentilju ter posodobili in rekonstruirali vozno mrežo.

Vozlišče Pragersko

Julija prihodnje leto bodo začeli nadgrajevati vozlišče Pragersko, kar bodo financirali tudi s pomočjo kohezijskih sredstev. Prenovili bodo tire, zgradili tri perone in cestne podvoze. Prav tako bodo preuredili postajno poslopje in uredili dve parkirišči.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Transport in logistika
Top 10 največjih evropskih transportnih projektov
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Top 10 največjih evropskih transportnih projektov

Med projekti, ki jih EU najbolj izdatno finančno podpira, je tudi nekaj najbolj kontroverznih; doslej so pri Evropski komisiji razdelili več kot 22,4 milijarde evrov nepovratnega denarja za transport za obdobje 2014 - 2020

FINANCE
Transport in logistika
Kako v Sloveniji čutimo evropsko prometno politiko gradnje vseevropskih koridorjev TEN-T
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Kako v Sloveniji čutimo evropsko prometno politiko gradnje vseevropskih koridorjev TEN-T 1

Ob današnjem začetku največjega prometnega dogodka evropske komisije v Ljubljani smo pregledali največje naložbe, ki jih v Sloveniji gradimo z EU denarjem v obdobju 2014 - 2020

FINANCE
Transport in logistika
Kako so na progi Beograd - Budimpešta trčili interesi velesil
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Kako so na progi Beograd - Budimpešta trčili interesi velesil 7

Dobra štiri leta po podpisu dogovora o gradnji hitre proge Beograd - Budimpešta projektu kaže slabo. Zakaj?

FINANCE
Nepremičnine
Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice
OGLAS
Nepremičnine
VARNA KOŠNJA
NepremičnineFinance PR Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice (OGLAS)

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Nepremičnine
Za ceste in železnice od 213 do dobrih 280 milijonov evrov na leto
Nepremičnine
NepremičnineVasilij Krivec Za ceste in železnice od 213 do dobrih 280 milijonov evrov na leto

Generalna direktorica za kopenski promet pri ministrstvu za infrastrukturo Darja Kocjan je na prvem dnevu konference Biznis & trendi v Portorožu predstavila največje vladne projekte v infrastrukturo.

FINANCE
Transport in logistika
Železnice: kaj smo zgradili v zadnjih 5 letih in kaj bo na vrsti v prihodnji perspektivi
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Železnice: kaj smo zgradili v zadnjih 5 letih in kaj bo na vrsti v prihodnji perspektivi 1

V železniško infrastrukturo smo v zadnjih dveh finančnih perspektivah investirali dobri milijardi evrov. V letošnjem letu je predviden pospešek, naložb naj bi bilo za 335 milijonov evrov

FINANCE
Nepremičnine
Prihaja za skoraj milijardo evrov gradbenih projektov - kaj vse se bo gradilo?
Nepremičnine
NepremičnineNataša Koražija Prihaja za skoraj milijardo evrov gradbenih projektov - kaj vse se bo gradilo?

Na Direkciji RS za infrastrukturo je pripravljenih 587 milijonov evrov za železnice in ceste, kar je 200 milijonov več kot leta 2016; tudi Dars, podjetja in občine bodo pospešeno zalivali gradbince

FINANCE
Nepremičnine
Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice
OGLAS
Nepremičnine
VARNA KOŠNJA
NepremičnineFinance PR Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice (OGLAS)

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.