Nepremičnine

(Reportaža) Zgodba o gradnji drugega tira med Divačo in Koprom je tudi zgodba o vodi

Geologi, hidrogeologi in krasoslovci bodo do aprila prihodnje leto izvedli dodatna raziskovalna dela na trasi gradbišča drugega tira

Podporniki obveščajo

FINANCE
Nepremičnine
Marles premierno predstavlja novo pritlično hišo Bonus
Nepremičnine
DAN ODPRTIH VRAT
NepremičninePodpornik projekta Marles premierno predstavlja novo pritlično hišo Bonus

V okolici Kranja si jo boste lahko ogledali na dnevu odprtih vrat

FINANCE
Nepremičnine
Marles vabi na prvi sejem inovativnih bivalnih rešitev
Nepremičnine
NepremičninePodpornik projekta Marles vabi na prvi sejem inovativnih bivalnih rešitev

Na treh različnih lokacijah bo od 23. do 25. marca 2023 na ogled pet različnih Marlesovih hiš, postavljenih na ključ.

FINANCE
Nepremičnine
Marles vabi na dan odprtih vrat v naselju DRENovo
FINANCE
Nepremičnine
Poletna šola fakultete za gradbeništvo in geodezijo
03.12.2017 08:00
Čas branja: 8 min

V nadaljevanju:

Del trase drugega tira med Koprom in Divačo bo potekal po izjemno občutljivem kraškem terenu z zelo zapletenim vodnim sistemom. Spodnji del proge bo speljan po flišnem delu, ki ekološko ni tako...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Transport in logistika
Ob Darsovem razpisu za gradnjo druge cevi predora Karavanke obujamo spomine: tako je Ivan Zidar gradil prvo cev
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Ob Darsovem razpisu za gradnjo druge cevi predora Karavanke obujamo spomine: tako je Ivan Zidar gradil prvo cev 1

Promet po obeh ceveh bo stekel šele leta 2025, po končani gradnji bodo namreč dve leti sanirali sedanjo cev

FINANCE
Nepremičnine
Poglejte, skozi kaj vse se bodo prebijali gradbinci pod Karavankami
Nepremičnine
NepremičnineVasilij Krivec Poglejte, skozi kaj vse se bodo prebijali gradbinci pod Karavankami 2

Dars je pred približno mescem dni objavil razpis za predvidoma 150 milijonov evrov vredno gradnjo druge cevi karavanškega predora. Drugače od gradnje prve cevi bodo izvajalci precej bolj natančno vedeli, skozi katere plasti se bodo prebijali, saj je v projektu tudi dokaj podrobna geološka karta.

FINANCE
Okolje & energija
Z roboti po zalitih in opuščenih rudnikih
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar Z roboti po zalitih in opuščenih rudnikih

Geološki zavod Slovenije (GeoZS) s partnerji projektov UNEXMIN in iVAMOS! organizira 29. in 30. januarja mednarodno strokovno konferenco Uporaba robotike in avtomatizacije za iskanje in izkoriščanje mineralnih surovin.

FINANCE
Nepremičnine
Zakaj bodo lastniki malih sončnih elektrarn in toplotnih črpalk za elektriko plačevali več
PRO
Nepremičnine
GRADNJA IN BIVANJE
NepremičnineFinance PRO Zakaj bodo lastniki malih sončnih elektrarn in toplotnih črpalk za elektriko plačevali več (PRO)

Odgovor boste našli v tiskani tematski izdaji Gradnja in bivanje, ki si jo lahko na spletu preberete tudi v formatu PDF.

FINANCE
Nepremičnine
Rušitev cestninskih postaj prihodnje leto, to bo stalo 50 milijonov evrov
Nepremičnine
NepremičnineVasilij Krivec Rušitev cestninskih postaj prihodnje leto, to bo stalo 50 milijonov evrov 4

Dars bo na leto v obnovo avtocest vlagal 60 milijonov evrov

FINANCE
Nepremičnine
To so največji projekti slovenskih gradbincev v letu 2017
Nepremičnine
NepremičnineVasilij Krivec To so največji projekti slovenskih gradbincev v letu 2017

Nekaj največjih slovenskih gradbenih podjetij smo prosili, naj nam naštejejo pet največjih projektov, ki so jih izvajala v letu 2017.

FINANCE
Nepremičnine
(Intervju) Ne verjamem, da bi drugo cev karavanškega predora lahko gradilo slovensko podjetje
Nepremičnine
NepremičnineVasilij Krivec (Intervju) Ne verjamem, da bi drugo cev karavanškega predora lahko gradilo slovensko podjetje 4

Tako pravi dr. Miroslav Premrov, dekan mariborske fakultete za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo, ki nič kaj ne idealizira razmer v slovenskem gradbeništvu.

FINANCE
Transport in logistika
Železnice: Koliko milijard bi morali vložiti, da bi dobili pretočne koridorje
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Železnice: Koliko milijard bi morali vložiti, da bi dobili pretočne koridorje 1

Drugi tir, ki nas bo predvidoma stal milijardo evrov, je zgolj eden izmed velikih projektov na poti do prenovljene železniške hrbtenice